Administraties en belastingen
Met onze administratieve diensten zijn je administratie en belastingen altijd bij, 24/7 online inzichtelijk én goedkoper dankzij automatische datakoppelingen en AI.
• Vaste voordelige prijs per maand.
• Abonnement voor 1, 2 of 3 jaren.
• Volledig online en gedigitaliseerd.
• Maandelijkse rapportage in dashboard.
Stel je abonnement samen
Je kunt je abonnement administraties en belastingen zelf modulair samenstellen uit de volgende diensten, afhankelijk van wat je zelf intern wil doen versus uitbesteden:
1. Financiële administratie maandelijks
2. Jaarrekening met verklaring
Verzorgen van de complete administratie via Exact Online, incl. app voor o.a. online aanleveren facturen. Op verzoek zijn andere boekhoudpakketten ook mogelijk.
Administraties online
We automatiseren zo veel als mogelijk de datastromen via datakoppelingen met banken, leveranciers en natuurlijk met onze eigen dashboard applicatie.
Datakoppelingen
Wij werken met maandelijkse "afsluitingen" zodat je elke maand je cijfers up-to-date hebt in je online dashboard, zie ook onze Ondernemerscockpit in deze.
Maandelijkse rapportage
Jaarrekening samengesteld in overeenstemming met in de wettelijke bepalingen inzake de jaarrekening zoals opgenomen in Titel 9 Boek 2 Burgerlijk Wetboek 5.
Jaarrekening
Wij verstrekken een samenstellingsverklaring bij de jaarrekening, wat voor 99% van het MKB voldoende is. Voor beoordelings- en controle-verklaringen is er Ondernemersaccountants.
Verklaring bij de jaarrekening
Bij onze jaarrekening service hoort tevens het opstellen van stukken ten behoeve van de deponering en het verzorgen van de deponering in het Handelsregister zelf, voor zover verplicht.
Deponering Handelsregister
Verzorgen van de salarisadministratie via ons HR portal en het verwerken ervan in de online financiële administratie.
Salarisadministratie online
Het maken van loonberekeningen en het produceren van de (digitale) loonstrookjes en jaaropgaven voor medewerkers.
Loonstroken en jaaropgaven
Optioneel kun je kiezen om een abonnement te nemen op onze digitale HR omgeving / app voor zowel werkgever als werknemer, op maat!
HR app voor werkgever en werknemers
Het tijdig en optimaal verzorgen van alle toepasselijke aangiften zoals IB, Vpb, Loon- en dividend belasting, BTW en BTW suppleties.
Verzorgen aangiften
Het correct verwerken van alle aanslagen in de financiële administratie nadat deze zijn gecontroleerd ten opzichte van de aangiften.
Verwerking aanslagen
Het voeren van overleg, bemiddeling, bezwaar en zo nodig beroep tegen aanslagen of beslissingen van de belastingdienst.
Discussie, bezwaar en beroep
Team Administratieve diensten
Jaarrekeningen, Vpb-, IB- en BTW-aangiften en rapportages
Personeelsadministratie, financiële administratie en rapportages
Personeelsadministratie, financiële administratie
Financiële administratie, BTW-aangiften en IB-aangiften
Jaarrekeningen, Vpb-, IB- en BTW-aangiften en rapportages
Financiële administratie, BTW-aangiften en jaarrekeningen
Financiële administratie, financiële rapportages
Financiële administratie Vpb-, IB- en BTW-aangiften en jaarrekeningen
Personeelsadministratie, HR portal met employee self service
Financiële administratie Vpb-, IB- en BTW-aangiften en jaarrekeningen
Bereken je abonnement!
Onze andere diensten
Ook interessant voor je?